wtorek, 29 września 2015

Co?Jak?Kiedy?Gdzie?

     Hejka,bardzo cieszę się że założyłam bloga.Blog opierał będzie się na recenzjach książek,które przeczytam,ale nie tyko.Postaram się dodawać 3 posty tygodniowo.Gwarantuje,że nie będziecie się tu nudzić.Jutro pojawi się pierwsze post z recenzją pewnej książki.Jakiej...To dowiecie się jutro.Lubie być tajemnicza.

Co znajdzie się na blogu ''Blondynka z książkami'' :
-Recenzje.
-Co,gdzie i kiedy kupiłam (w sensie jakie książki).
-Informacje ile przeczytałam książek w miesiącu i ich tytuły.
-Co miesiąc będzie post o mojej ulubionej książce (z danego miesiąca).
-Co właśnie skończyłam czytać a co zaczęłam.
-Książki które polecam.
-Moje ulubione książki.
-Moi ulubieni autorzy/autorki.
-Film czy książka (o ile jest film).

                                                                                                   



2 komentarze: