niedziela, 1 listopada 2015

TOP 10-Moi ulubieni bohaterowie książkowi ♥

Dziś kolejny post z serii TOP 10 :)
Jednak w tym TOP 10 znajdą się moi ulubienie bohaterów książkowych.Chodzi mi tu o płeć męską :)

TOP 10-MOI ULUBIENI BOHATEROWIE KSIĄŻKOWI ♥


1.Homer Yonnos-Jest to jeden z bohaterów "Jutro".Od początku wiedziałam,że będzie fajny.Troszeczkę tajemniczy,a zarazem mega otwarty i szczery.Lubie takie osoby,więc i oczywiście nie mogłam go nie polubić.

2.Edward Cullen-Jak każdy wie bohater z "Sagi Zmierzch".Może polubiłam go dlatego bo jest opisywany takim cudownym,pięknym.Jednak ma też ciekawy charakter.Jako że był z innej epoki i już długo "żyje" na tym świecie,to przez każdą epokę zawsze zostawało w nim coś nowego.Jest bardzo ciekawą mieszaniną epok.W każdej żyło się inaczej,wtedy było modne to teraz inne,a za 100 lat wszystko powróci...Jednak jego uroda robiła oczywiście swoje z moją wyobraźnią :)

3.Augustus Waters-Mój ukochany Gus ♥ z "Gwiazd naszych wina".Jednym słowem Augustus jest czy był,sama nie wiem jak to ująć.Kochany,miły,zwariowany i słodki Augustus ♥

4.Gale Hawthome-"Igrzyska śmierci" właśnie tam "poznałam Galea :) Na początku powiem szczerze,że bardzo mnie denerwował i irytował tylko tym,że był.Jednak ma coś w się i sama nie wiem czemu denerwował mnie na początku,albo i wiem ! Wydawał mi się taki,taki bardzo nieśmiały,że nie umie postawić na swoim,nie ma własnego zdanie,Jednak bardzo się myliłam...

5.Maxon Schreave-Książe Maxon z serii "Rywalki".Maxon podbił moje serce,szczególnie swoją postawą i zachowaniem.Ojciec źle go traktował,a jednak on traktował go z szacunkiem.Może tylko przed kamerami,może tylko dlatego że się go bał,a może chciał udowodnić wszystkim że jest dobrze.

6.Harry Potter-Nikomu zapewne nie trzeba go przedstawiać!Harry jest znany i osobą młodym jak i starszym z fenomenalnej serii "Harry Potter":).Harry jest cudowną postacią,tyle rzeczy musi przetrwać,przetrzymać,ale daje rade.Harry po prostu zaczarował mnie swoją różdżką.

7.Papa Smerf-Książka,a raczej bajeczka którą czy tak dawno,że hoho!Papa Smerf ♥ No jak można nie pokochać tak uroczego smerfa w czerwonej czapeczce ♥

8.Ian O'Shea-Jeden z ostatnich ludzi z książki "Intruz".Bardzo go polubiłam ♥ Świetny bohater.Chyba mój ulubiony z tej książki...Było może jeszcze kilku,ale Ian wygrał wszystko,jak dla mnie :D

9.Tobias Eaton-Trylogia "Niezgodna" w której odgrywa ważną rolę.Jest silny,a zarazem słaby.Miły lub przerażający.Bez wątpienia jest oddany i wie co oznacza MIŁOŚĆ.

10.Dean Holder-"Hopeless" coraz więcej osób kojarzy tą książkę.Ma złą reputacje...Jednak czy to to samo co zły człowiek?Myślę że nie.Holder udowadnia to w 100%

6 komentarzy:

  1. A będzie coś takiego tylko że z dziewczynami.Lub to kogo nie lubisz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne!Czemu nie było cię kilka dni?Myślałem że już koniec,a to byłoby złe bo świetnie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie znoszę Augustusa!! To jeden z moich najmniej lubianych bohaterów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .Fajnie że skomentowałaś,bo lubię poznawać opinie innych :) Ja polubiłam Gusa ty nie :) Różni ludzie,różne zdanie :) Czytałam twoją recenzję na ten temat.Świetny post.Jednak on mnie nie denerwował.Pewny siebie,miły,ale potrafi postawić na swoim,wie co oznacza,śmierć,miłość czy ból.Nie każdy w tak poważnej chorobie tak by się zachowywał.

      Usuń