piątek, 13 listopada 2015

Mam gips!

Bardzo was przepraszam,że przez 3 dni nic się nie pojawiło,ale byłam w szpitalu...Złamałam nogę...Nie miałam siły odpalić komputera,wstać i pisać.Mam nadzieje że zrozumiecie.Za to teraz mam nadmiar wolnego czasu...7 tygodni,a potem się zobaczy jak to ujął lekarz.Więc nie będziecie narzekać na brak postów.Oj nie :).Noga boli,ale w porównaniu do tego co było,to niebo,a zmienia.Wcale się nie cieszę.Kto cieszyłby się z 5 kilo obcego ciała,które przylega przez 7 tygodni nieustannie...Na pewno nie JA.Za to będę mogła zagłębiać się w świat jaki tylko zapragnę...To mnie pociesza,że wezmę książkę,przykryję się kocem,mój pies położy się koło mnie,a na stole będzie stało cieplutkie kakałko :) Następna Recenzja będzie dziś lub jutro bo z wiadomych powodów nie zdążyłam dokończyć...Mam nadzieję że rozumiecie.Pozdrawiam cieplutko :)

2 komentarze: