poniedziałek, 16 listopada 2015

TOP-10 Moje ulubione bohaterki książkowe ♥

Kolejny TOP-10
Tym razem z bohaterkami!

TOP-10 MOJE ULUBIONE BOHATERKI KSIĄŻKOWE ♥


1.Alice Cullen-Moja ulubiona bohaterka z serii "Zmierzch".Alice to bardzo pozytywna,delikatna,ale nie warto z nią zadzierać.Poza tym pewnie i tak wiedziałby to wcześniej :)

2.Katniss Everdeen-"Igrzyska Śmierci" świetna książka,jak i bohaterka Katniss.Poświęcić się za siostrę,to musi być prawdziwa miłość.Z resztą każde rodzeństwo nawet to które co chwile się kuci,kocha się najmocniej na świecie i to jest bez dwóch zdań prawdą.Katniss jest bardzo odważna...Po prostu podziwiam ją za to odwaga,miłość i poświęcenie...

3.Fiona Maxwell-Fi,Fi,Fi...Fiona ta delikatna dziewczyna,która nagle musiała zmierzyć się z wojną."Jutro" czyli cudowna książka tak jak Fi.Dziewczyna z miasta trafia do brudnego,złego świata w którym nie wie się co się stanie jutro.

4.Hermiona Granger-Hermiona czyli mądra sówka z serii "Harry Potter".Bardzo ją polubiłam i nie chciałąm żeby była ami a Harrym,ani z Ronem...NO  ale cóż.Hermiona pasowała mi na dobrą przyjaciółkę ♥

5.Marlee Tames-Kochana Marlee pokazała,że dla prawdziwej miłości można złamać wszystkie zasady...Można przeżyć wszystko!"Rywalki" czyli książka o królestwie.Jeśli o królestwie to musi być król,królowa bądź książę,księżniczka.I tak też jest jest książkę,król oraz królowa i kandydatki na żonę księcia.Marlee pokazuje,że nawet jeśli wszyscy oczekują,że zakochasz się w księciu tylko dlatego że jest księciem to nieprawda.Dla Marlee księciem okazał się gwardzista ♥

6. Juliet Sykes-Z "7 razy dziś".Postać Juiet jest bardzo zamknięta w sobie.Co się dziwić,wzięła winę na siebie,a jej przyjaciółka się od niej odwróciła.Została sama z nie swoim problemem.Przyjaciółka,która ją zostawiła,dla niej została nadal przyjaciółka.

7.Margo Roth Spiegelman-Ohh ta Margo z książki "Papierowe miasta",ta dziewczyna która z zewnątrz wydaje się twarda,ale w rzeczywistości,pod całą tą maską jest wrażliwa i jak każdy człowiek ma uczucia.Buntowniczka która zawsze stawia na swoim.Lepiej z nią nie zadzierać :)

8.Wagabunda-Jedna z dusz z książki"Intruz".Polubiłam ją tak bardzo ♥ O wiele bardziej niż Melanie...Była przyjemna,miła taka wyjątkowa i inna :) Na prawdę świetna postać :)

9.Kopciuszek-Moja ulubiona bajka z dziecięcych lat.Zawsze szkoda mi było Kopciuszka.Jednak jest w niej coś cudownego.Mimo wielu przeszkód nie sprzeciwiała się swojemu losowi.Zawsze posłuszna i miłą nawet dla największych wrogów.Widać za to została nagrodzona :)

10.Tris Prior-"Niezgodna" to cudowna seria tak jak Tris.Tris po prostu powala odwagą.Jest Niezgodną,a samo podejrzenie kogoś o bycie Niezgodnym grozi śmiercią.




4 komentarze:

  1. Już się nie mogłem doczekać kolejnego posta :) A kiedy będą Pogaduszki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogaduszki pojawią pewno w tym tygodniu :) Ale jeszcze nie wiem kiedy dokładnie :)

      Usuń
  2. Ohh Alice ♥ Jest moją ulubioną bohaterką :) Ogólnie berdo podobał mi się Zmierzch.

    OdpowiedzUsuń