czwartek, 1 października 2015

3♥ Recenzja: ''Rywalki'' Kiera Cass

''Rywalki - Kiera Cass









Informacje główne:
-Autor: Kiera Cass
-Tłumaczenie: Małgorzata Kaczorowska
-Tytuł: ''Rywalki''
-Orginalna nawa: ''Selection''
-Oprawa: miękka
-Ilość stron: 332
-Cena z okładki: 37,90zł
-Wydanie: 140mmX210mm (książka)

Opis z okładki:
Nigdy nie zazdrościłam szlachetnie urodzonym.Nie pragnęłam zostać wybrana.I nie chciałąm brać udziału w konkursie,w którym stawką jest małżeństwo z księciem...




"Westchnęłam głośno i pomyślałam,że wypełnienie formularza tak naprawdę mogłoby mi skrócić życie."

Ta książka może i ma banalną fabułę,ale jest coś magicznego w tym całym świecie.Ami sama nie wie czy zgłosić się do Eliminacji,czy żyć dalej tak jak żyłą.Wszyscy jednak każą jej złożyć formularz.Ona jednak ma mieszane uczucia,jednak ona wolałaby zostać w domu.Z rodzicami,siostrami i ...Aspenem.Dla świętego spokoju postanawia złożyć formularz,wie że i tak nie ma szans.Jednak zostaje wybrana,a jej życie zmienia się o 180°

"Położyłam mu rękę na ramieniu,a mój dotyk wyraźnie go uspokoił,Zastanawiałam się,jak często ludzie go po prostu dotykali."

Jeśli pozna się Aspena,Maxona i Ami,od razu wiadomo z kim będzie Ami i co będzie dalej.Jednak ta książka jest urocza.Jest pewna magia w tym całym świecie.America spotyka księcia Maxona zanim wszyscy go poznają.Wszystko idzie coraz dalej.Ami nie wie kogo kocha.W głębi dusz na pewno wie,ale nie chce się do tego przyznać.\Piękna okładka,aż miło się czyta.Kiera Cass naprawdę stworzyła dobrą serie.Jest lekka i czyta się ją bardzo,ale to bardzo przyjemnie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz