czwartek, 1 października 2015

5♥ Recenzja: ''Jedyna'' Kiera Cass

''Jedyna'' - Kiera Cass











Informacje główne:
-Autor: Kiera Cass
-Tłumaczenie: Małgorzata Kaczorowska
-Tytuł: ''Jedyna''
-Orginalna nawa: ''The One''
-Oprawa: miękka
-Ilość stron: 334
-Cena z okładki: 37,90zł
-Wydanie: 140mmX210mm (książka)

Opis z okładki:
Wiem,że przyszłość zależy ode mnie.To wielka odpowiedzialność.Czy jestem na nią gotowa?



"Zobaczyłam ciężarówkę jadącą ulicą i Maxona z Aspenem,wychylających się przez okna i rozglądających się za mną."

3 tom z serii "Rywalki"."Jedyna" okazuje się nie być tak banalną książką.Jest dość duża akcja,jednak nie mogę jej tu zawrzeć bo byłby to spoiler...A nikt nie lubi spoilerów!Akcja nadal toczy się w w tym samym miejscu.Nadal jest America,Maxon i Aspen i całe królestwo.America jednak już wie kogo wybierze,jeśli tylko on wybierze ją.Liczba kandydatek zmniejsza się do minimum,adrenalina wzrasta.America wie,że kocha Maxona z całego serca.Jednak czy nadaje się na królową?Czy podoła tak wysokiemu zadaniu?Czy zostanie Jedynką?Czy zostanie królową?To jeden wielki znak zapytania.

"Bez namysłu objęłam go i zacisnęłam palce na jego plecach.Natychmiast przestał mnie całować i odsunął się,żeby na mnie spojrzeć."

Wszystko idzie świetnie.Wręcz doskonale.Są w sobie zakochani,a ogień który czują do siebie ciągle rośnie.Jednak jeden ruch,jeden gest potrafi wszystko skreślić...Wszystko się zmieniło.Jednak zmieniło się tylko z zewnątrz.W środku dalej czuli to samo.Wszystko stracone?Jest jakiś cień nadziei?Zaufanie i miłość budowane tak długo w jednej chwili się rozpadło,jak stłuczone lusterko które rozsypuje się w drobny mak i nie sposób znaleźć wszystkie kawałeczki,a potem je skleić?

"Jedyna" to książka,która pokazuje co to znaczy kochać i być kochanym,pozwala odczuć uczucia takie jak szczęście,strach czy smutek lub miłość.Każda dziewczyna marzy o księciu z bajki.Niezależnie od wieku.Oczywiście jeśli go jeszcze nie znalazła.Jest bardzo przyjemna w czytaniu.Jednak bycie księciem czy księżniczką lub królem i królową,wcale nie jest takie łatwe jakby się wydawało.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz