czwartek, 22 października 2015

TAG: Harry Potter Spells Tag

Dziś zapraszam na przezabawnego,przecudownego tagu.Tak dziś będzie to tag.Bardzo spodobał mi się i postanowiłam,że czemu nie.Zobaczyłam go u Zaczytana Dolina i naprawę jest świetny.Może z racji tego że lubię Harrego,a może bo lubię tagi,a może dlatego że lubię



Harry Potter Spells Tag: 


Expecto Patronum
Książka z dzieciństwa,przywołująca dobre wspomnienia.

"101 Dalmatyńczyków"-Pierwsza książka którą przeczytałam,tak sama samiutka.Bez niczyjej pomocy.Byłam z siebie taka dumna!

Expelliarmus
Książka,która w jakiś sposób cię zaskoczyła.

"Ogień i woda"-Wydawało mi się,że będzie to kolejna książka.O wyścigu dla czegoś,że nie można patrzeć się na kogoś innego tylko brnąć do celu.Robić wszystko,żeby wygrać i przeżyć.Jednak jest w tej książce pewne miłe zaskoczenie,ale to nie spoileruje.

Priori Incantatem
Ostatnia książka,którą przeczytałaś.

"Jutro"-Połknęłam ta książkę jak jak połknąłby wodą człowiek na pustyni.Już oczywiście zabrałam się za kolejną.Ju dawo nic mnie tak nie wciągnęło!

Alohomora
Książka,która wprowadziła cie w zupełnie inny gatunek,o którym nie wiedziałaś,lub nie miałaś na niego ochoty 

"Tam ci będzie lepie"-Jest to sensacja.Zawsze czytałam,albo bardziej w stronę horroru,albo kryminału.To była książka,która była typową sensacją.I od tej pory polubiłam sensacje.

Riddikulus
Zabawna książka.

"Dożywocie"-Może tytuł nie wydaje się zabawny,ale to tylko pozory :D

Sonorus
Książka,o której każdy powinien wiedzieć.

Seria "Harry Potter"-Skoro już mamy taki tag,a dodatkowo jest to cudowna seria to według mnie każdy powinien ją znać.Pewnie większość ludzi zna Harrego.Jednak film to ie książka,a większość wie pewnie,że książka jest ale skoro jest film...Nie,nie,nie po prostu książka to książka.

Oblivate
Książka lub spoiler o którym chciałabyś zapomnieć.

Nie ma czegoś takiego.Każda książka coś po sobie zostawia i zła i dobra.Wyobraźcie sobie świat  samymi świetnymi książkami.Byłoby nudno.W końcu trzeba się też czasem ponudzić.Bo w gruncie rzeczy bez nudzenia się byłoby nudno :)

Imperio
Książka,którą miałaś przeczytać do szkoły.

Ohh,wiele.Jednak pamiętam,że musiałam przeczytać CAŁĄ MITOLOGIĘ PARANDOWSIEGO!!!
Nie wracajmy to traumatycznych przeżyć :)

Crucio
Książka,którą trudno było Ci przeczytać.

Było tego trochę,ale taka najnowszą książką która mi się bardzo dłużyła była "Zaginiona dziewczyna".

Auada Kedaura
Książka,która mogłaby zabić!

Mogłabybyć to "Carrie".






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz