niedziela, 25 października 2015

TAG: Courtship Book Tag

Myślę,że to idealny czas na taki tag.Tak pełen miłości,pełen uroku ♥
Courtship Book Tag to idealny tag na ponure dni jakie teraz nadchodzą.Ohh jak ja nie lubię jesieni.Już chce zimę,albo wiosnę,cieplutkie lato też jest ok.Jesieni jednak nie lubię.Zaraz się okaże kogo kocham ♥ Zobaczyłam go u Secret Books i bardzo mi się spodobał,dosłownie się zauroczyłam...♥♥♥




Faza 1 : Zauważanie
Książka kupiona ze względu na okładkę.

Ze względu na okładkę kupiłam "Rywalki".Weszłam do sklepu,nie wiedząc nic o tej książce.Oczywiście przeczytałam opis z tyłu,i te mnie coś do niej ciągnęło,jednak co to było to sama nie wiem :) Nieokreślona siłą mówiła mi musisz ją ze sobą zabrać do domu.Nie możesz jej tak tu zostawić.Okładka jednak najpierw wpadła mi w oko.Taka cudowna,słodka,a zarazem tajemnicza.Miała to coś w sobie.


Faza 2 : Pierwsze Wrażenie
Książka kupiona ze względu na opis.

"7 Razy Dziś" wiedziałam o niej tylko z opisu.I stwierdziłam że może być ciekawa,więc czemu nie spróbować.


Faza 3 : Słodkie Rozmówki
Książka ze świetnym stylem pisania.

Bardzo przyjemnie czytało mi się "Igrzyska śmierci".Bardzo dobry styl pisania,lekko,a zarazem ciekawie.


Faza 4 : Pierwsza Randka.
Pierwszy tom serii,który sprawił,iż od razu chciałaś sięgnąć po następny.

Jest to "Jutro".Przeczytałam tom I,i od razu sięgnęłam po drugi.Po raz pierwszy tak strasznie cieszyłam się,że mam resztę tomów już na półce ♥ Zakochałam się w tej serii i nadal nie mogę się oderwać.

Faza 5 : Nocne Rozmowy Telefoniczne.
Książka,przy której przetrwałaś noc.

Dużo tego było.Jednak pierwsza,która teraz wpada mi do głowy to "Zmierzch".Przetrwałam z nią nawet kilka nocy.Bardzo mnie wciągnęła.Niektórzy twierdzą,że jest to bardzo banalna książka,którą można przewidzieć.Jednak każdą książkę można w jakimś stopniu przewidzieć.W pewnym momencie można delikatnie przewidzieć co się stanie.


Faza 6 : Zawsze W Myślach.
Książka,o której nie możesz przestać myśleć.

Naprawdę cały czas myślę o "Gwiazd Naszych Wina".Chodzi mi cały czas po głowie,że jak mogło się to tak skończyć.Tak bardzo polubiłam Augustusa...Z resztą wszystkich polubiłam. 

Faza 7 : Kontakt Fizyczny.
Książka,którą kochasz za towarzyszące jej odczucia.

Nic innego jak "Przypadki Callie i Kaydena".Tych uczuć,odczuć nawet nie da się opisać,trzeba przeczytać ♥


Faza 8 : Spotkanie Z Rodzicami.
Książka,którą chcesz polecić rodzinie lub znajomym.

Mojej rodzinie lub znajomym poleciłabym Harrego.
"Harry Potter" jest idealny dla każdego.Na pewno wszyscy znaleźliby tam coś co by im się spodobało.Już dość dawno go czytałam i wypadałoby go sobie odświeżyć ♥


Faza 9 : Myślenie O Przyszłości.
Książka lub seria,którą jeszcze wiele razy przeczytasz w przyszłości.

Bedzie to "101 Dalmatyńczyków".Zawsze będę do niej wracać.Jest to moja pierwsza książka którą całkowicie sama przeczytałam i mi się podobała.Mam do niej wielki sentyment.

Faza 10 : Dzielenie Się Miłością.
Kogo taguje do wykonania tego tagu.

Tutaj chciałabym otagować 2 osoby,które naprawdę mają świetne blogi.




2 komentarze: