niedziela, 18 października 2015

TOP 10-Moje ulubione cytaty ♥

Seria TOP 10 zostaje oficjalnie otwarta ♥

TOP 10-MOJE ULUBIONE CYTATY ♥




1. "Wierna" Veronica Roth
"Od dziecka wiedziałem, że życie nas okalecza.Każdego z nas.Nie da się tego uniknąć.Ale powoli zaczynam się przekonywać, że możemy zostać uzdrowieni.Że nawzajem się uleczamy."

2."Jedyna" Kiera Cass
"To nie będzie: "Żyli długo i szczęśliwie".To będzie o wiele więcej."

3."Kosogłos" Suzanne Collins

"-Może ci z szóstki wiedzieli, co robią,jak ćpali, ile wlezie, i malowali sobie kwiatki na skórze.Niegłupi sposób na życie.W każdym razie wydawali się szczęśliwsi niż reszta z nas."

4."Jutro" John Marsden

"My nie mamy ludzkich uczuć.Jesteśmy androidami,Terminatorami,Robocopami.Zesłał nas bóg.Jesteśmy Supermenem,Batmanem i Kobietą Kotem."

5."7 razy dziś" Lauren Oliver

"Zrozumiałam, że niektóre chwile trwają całą wieczność.A nawet jak się skończą,to i tak trwają."

6."Gwiazd naszych wina" John Green

"Jestem dobrym człowiekiem,ale gównianym pisarzem.Ty jesteś gównianym człowiekiem,za to dobrym pisarzem.Stanowilibyśmy zgrany zespół."

7."Papierowe miasta" John Green

"Ponieważ to naprawdę wspaniałe uczucie,kiedy jest się ideą,którą każdy lubi.Jednak ja nie mogłam być tą ideą dla samej siebie,w każdym razie nie do końca"

8."Zmierzch"

"Wyczerpana długim,pełnym wrażeń dniem i emocjami,których nie doznałam nigdy wcześniej,zasnęłam kamiennym snem w jego chłodnych ramionach."

9."Szukając Alaski" John Green

""Pieprzyć to",pomyślałem i po raz pierwszy wyobraziłem sobie,że wracam do domu,zostawiająć Wielkie Być Może i wybierając poczucie bezpieczeństwa"

10."Ogień i woda" Victoria Scott

"W końcu patrzę w swoje oczy.Oczy mojej matki.I nagle wiem co miała na myśli."

3 komentarze: