czwartek, 15 października 2015

TAG: Medyczny TAG Bookowy

Dzisiaj TAG!

Dzisiaj przychodzę z tagiem, którego autorką jest Charlotte Andell.

Tag wyjątkowy bo Medyczny.Która książka uleczyła,a która mnie zabiła?Zaraz się dowiecie!






__________________________________________________


ANASTEZJOLOGIA - Książka,która prawie cię uśpiła...


"Dywizjon 303"

Rzadko sięgam po książki które wydają się być nudne.Ale z tą książką nie mogłam wytrzymać. Przebrnęłam MOŻE przez 35 stron i powiedziałam jedno wielkie "STOP"!


DIAGNOZA - Smutna książka...


"Gwiazd naszych wina"

Jejku co ja mogę tu powiedzieć...Smutek,smutek,smutek.To nie tak miało być :( Wszystko miało być inaczej.Był płacz,były emocje których nigdy nie zapomnę...


ZAWAŁ - Książka z nagłym zwrotem akcji


"Eleonora i Park"

Wszystko fajnie i BUMMM...


DENTYSTA - Książka,której  szczerze nie lubisz...


"Zaginiona dziewczyna"

Szczerze sama nie wiem czemu jej nie lubię.Naprawdę po prostu jej nie lubię i tyle.Nawet nie umiem określić czemu...:)


Panie Doktorze!Straciliśmy pacjęta... - Książka z zupełnie niespodziewaną śmiercią...


 "Rywalki" TomIII

Nigdy nie spodziewałabym się,że zastrzelą tylu głównych bohaterów!Wcisnęło mnie w fotel a potem wycisnęło parę łez,następnie pojawił się uśmiech :)


Operacja - Książka podczas której wstrzymywałaś oddech ze zdenerwowania i napięcia...


"Igrzyska śmierci" "W pierścieniu ognia "Kosogłos"

Ani chwili wytchnienia,ani chwili odpoczynku!Cały czas byłam spięta i zdenerwowana co będzie dalej!Naprawdę świetna trylogia ♥♥♥


Pobieranie krwi - Krwawa książka...

"Carrie"

Chyba każdy kto czytał wie że jest ona krwawa jak nic!Tyle na ten temat.


Komu lekarstwo? - Książka z gorzkim zakończeniem...

"Love rosie"

Mi też przydałoby się lekarstwo po jej przeczytaniu,a tak że teraz gdy o niej myślę!
Zarazem jednak jest cudowna ♥


Zawroty głowy - Książka ze świetnym wątkiem miłosnym...

"Zmierzch"

Kto nie chciałby przeżyć czegoś takiego!Może i banalna,ale cudowna!


Epidemia zarazy - Kogo Tagujesz?

Epidemie trzeba zgnieść w zarodku!
Nikogo nie taguje!






3 komentarze: