środa, 30 września 2015

TAG: Moje książkowe nawyki ♥♥♥

Co z tego że jest już 23:06.Mam ochotę napisać posta więc pisze.mnie się nie zrozumie,ale czuje właśnie teraz potrzebę przelania czegoś na ''wirtualny papier''.Będzie to TAG,myślę,że fajny tag...


Moje książkowe nawyki:

1. Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania? 

Hymm,jakby się nad tym głębiej zastanowić czytam wszędzie.Przy biurku,stole,na łóżku,na podłodze,w sypialni,kuchni czy salonie...Bez różnicy,żeby tylko mieć fajną książkę i nic innego się nie liczy.Poza tym jeśli już zagłębie się w daną książkę to nic innego się nie liczy i zatracam się w niej na godziny.W końcu jest wielkie rozczarowanie,gdy widzę ostatnią stronę...:( Jednak są też strony pozytywne tego smutnego zdarzenia,a mianowicie.Zaczynasz kolejną książkę i nowy świat z nowymi bohaterami.

2. Czy w trakcie czytania używasz zakładek czy przypadkowych rzeczy?

Głównie zakładki.Zdarza się,że otwieram książkę i widzę paragon i nie mam bladego pojęcia jakim cudem się tam nalazł :)

3. Czy możesz po prostu skończyć czytać książkę? Czy musisz dojść do końca rozdziału, okrągłej liczby stron?

Zależy od tego na ile jestem zmęczona,wciągnięta i jaki mam nastrój.Jednak często zdarza mi się nie mieć już wyboru czy rozdział czy okrągła liczba stron,bo książka się kończy...:(


4. Czy pijesz albo jesz podczas czytania książki?



Raczej nie pije,ale jeść owszem.Szczególnie coś chrupiącego...Nic tak nie pomoże ci w napięciu książkowym jak chrupiące rzeczy lub gumy do żucia :D

5. Czy jesteś wielozadaniowy? Potrafisz słuchać muzyki lub oglądać film podczas czytania?

Muzyka odpada,ale film owszem.Nie lubie czytać w całkowitej ciszy,ale żeby ten dźwięk był tylko takim tłem,a nie na cały regulator.

6. Czy czytasz jedną książkę czy kilka naraz? 

Kilka na raz.tak 2-3 książki.

7. Czy czytasz w domu czy gdziekolwiek? 

Gdziekolwiek.Czy w aucie,czy samolocie.W domu,na spacerze,w szkole czy w weekendy,ferie,wakacje,zima czy lato.Nic nie stanie mi na przeszkodzie w czytania książek.

7. Czy czytasz w domu czy gdziekolwiek? 

W myślach.Chyba,że komuś mam coś przeczytać to przez myśli byłoby ciężko.Wtedy używam głosy.Ogólnie jestem bardzo gadatliwą osobą :)

9. Czy czytasz naprzód, poznajesz zakończenie? Pomijasz fragmenty książki?

Od początku do końca,od deski do deski.Nie lubię wybiegać na przód,no chyba że książka mi się mega nie podoba albo bardzo mi się ciągnie.

UWAGA: To tylko wyjątkowe przypadki.

10. Czy zaginasz grzbiety książki?

NIGDY!!!Dla mnie zaginanie książek jest jak wdać się w bójkę z kimś kto jest mniejszy i kogo się kocha.



Myślę,że spodoba wam się TAG :) Dajcie znać jakie chcielibyście tagi na moim blogu.


                                                                                              

2 komentarze:

  1. Cudo ♥ Masz talent!!!
    A może zrobisz tag albo albo (książkowy)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł :) Na pewno napisze coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń