poniedziałek, 2 listopada 2015

$$$ Podsunie PAŹDZIERNIKA

Kolejny miesiąc już za mną!Za wami z resztą też :) Październik był jak dla mnie bardzo dobrym miesiącem jeśli chodzi o książki.Jednak bardzo,ale to bardzo szybko mi zleciał..Teraz zaczął się listopad,a ja nie lubię tego miesiąca.Jest zimno i pochmurno!Jednak jest plus listopada.Pulsem jest to,że jeśli jest zimno to jest więcej czasu na czytanie książek ♥ Nic tak nie rozwesela i nie rozgrzewa jak dobra książka :)

Październikowe pozycje:
-"Zaginiona Dziewczyna" - Gillian Flynn
-"Jutro Nie Ma Już Żadnych Zasad" - John Marsden
-"Jutro 2 W Pułapce Nocy" - John Marsden
-"Fangirl" - Raindbow Rowell
-"Szukając Alaski" - John Green

Przeczytane ponownie:
-"Zmierzch" - Stephanie Meyer
-"Księżyc w nowiu"- Stephanie Meyer
-"Zaćmienie" - Stephanie Meyer
-"Przed świtem" -Stephanie Meyer

Sama nie wiem co mnie naszło,ale odczułam potrzebę przeczytania tej sagi po raz kolejny.Mi akurat się podobała.Pewnie dlatego postanowiłam ja sobie odświeżyć,bo znów jest o niej głośno.Jednak lubię wracać do książek z którymi nie wiąże się tylko czytanie.Przy czytaniu tej sagi wiele się zmieniło :) I właśnie dlatego mam do niej wielki sentyment ♥

Niektóre recenzje już są,jednak w najbliższym czasie pojawi się reszta :) Ze względu mojej nieobecności troszkę się nazbierało trochę recenzji,ale nie martwcie się wszystko nadrobimy :)

1 komentarz: