czwartek, 5 listopada 2015

**ULUBIEŃCY**WRZEŚNIA**

ULUBIEŃCY WRZEŚNIA:

-Książka
''Jutro"

Ohoho tutaj to można pisać i pisać.Książka cudowna.Wojna,miłość,przyjaźń.Adrenalina wzrasta przy każdej akcji,które pojawiają się z kartki na kartkę.Oczywiście możecie już przeczytać recenzje tej książki.

-Autor
Stephanie Meyer

Trzeba przyznać że pisze dobrze.Wróciłam po latach do "Zmierzchu".Fajnie sobie odświeżyć.

-Film
"Jutro"

Całkiem dobrze obmyślany scenariusz.Zbyt wiele nie różni się od książki,bohaterowie też całkiem dobrze dobrani do opisu postaci z książki.Już niedługo kolejna bitwa Film vs Książka wtedy wszystko się wyjaśni.Jednak jak najbardziej fajny film :)

-Bohater
Homer Yonnos z "Jutro"

Jak już szaleć z książką "Jutro" to szaleć.Jak szaleć to na pewno nie bez Homera!Homer,Homer,Homer no nie sposób go nie lubić,choć jak się wymądrza to troszkę denerwujący,ale wybaczmy mu to ♥ Homer jest typem wyluzowanego chłopaka,który myśli że wszystko mu wolno.Jednak nie jest on wredny (no może czasami,ale rzadko :D ),jest bardziej wyluzowany niż jego przyjaciele i może dlatego go lubię.Ma mnóstwo pomysłów i dzięki temu ż był i jest taki jaki jest,mają mnóstwo planów,dzięki którym być może wygrają wojnę...

6 komentarzy:

  1. Ja akurat nie polubiłam Homera...Jednak Fi bardzo.Słodka,nieporadna i silna w odpowiednich sytuacjach.Homer przy niej udawał sztucznego,i to mnie bardzo irytowało.Jednak post fajny :) Jak zwykle

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie czytałam tej książki,ale twoja recenzja naprawdę mnie zachęciła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam na twoją opinie,gdy tylko przeczytasz :)

      Usuń
  3. Też lubię Homera,ale ulubionym bohaterem z "Jutro" jest Lee ♥

    OdpowiedzUsuń