poniedziałek, 9 listopada 2015

TAG: Sweet Book Tag

W październiku jeszcze nie było Tagu :) Więc właśnie teraz jest czas na Tag :)
Bardo słodki TAG ♥ Jeśli jesteście nie jesteście głodni to zaraz zgłodniejecie :) Pod względem książek jak i jedzonka w szczególności słodkości :) Dobra,dobra już zaczynamy ♥♥♥






Książka w której czegoś Ci brakowało.

Brakowało mi czegoś w Jedynej.Może nawet nie w Jedynej,ale pomiędzy Jedyną,a Następczynią...Może jednak i w Jedynej.Tak to jest "Jedyna".Skończyła się tak jakby w pół zdania,choć tak nie było.Znanie było całe,ale jakim cudem w takim momencie może się skończyć książka!No jak!!!

Książka z rozlazłym bohaterem.

Przychodzi mi do głowy tylko jedno imię,Quentin Jacobsen oczywiście z książki "Papierowe Miasta".Ten bohater wyjątkowo pasuje mi do tego tytułu.Jak można być tak rozlazłym...Wszystko uważać za ryzyko,za niewykonywalne zadanie.Bardzo,ale to bardzo przypomina mi pudding!Może i pod koniec znajduje Margo,ale,ale już na początku wiadomo że Margo zostawia wskazówki tylko po to,aby się o nią nie martwić,a nie żeby ją szukać.Oczywiście rozumiem MIŁOŚĆ i te sprawy...Jednak Quentin nada jest jednym wielkim puddingiem...

Książa która zmroziła Ci krew w żyłach.

Raczej nie czytam horrorów,może od czasu do czasu.Jednak na pewno krew w żyłach zmroziła mi książka mi "Więzień Labiryntu".Byłam dosłownie zamrożona jak lód w zamrażarce...

Książka którą możesz czytać na okrągło i nigdy Ci się nie znudzi.

Nie mam takiej książki,choć od czasu do czasu lubię sobie odświeżyć jakąś pozycje.Jednak to musi być taki impuls wysyłany z wnętrza organizmu i mówiący ci "Przeczytasz tą książkę jeszcze raz".Jednak tu musi być ten impuls,który bierze się z czegoś,czego nie mogę określić...

Książka która złamała Ci serce.

Mam kilka takich książek..."Gwiazd naszych wina" czy "Jutro" zostawiło po sobie ślad na wieki...Ale nie żałuję tego śladu ♥

Ulubiona krótka książka lub książka z dzieciństwa.

Książka z dzieciństwa to na pewno "Baśnie Braci Grimm".Każda baśni była cudowna :) Miło wrócić do tamtych czasów :)

Najcudowniejsza książka która zawsze wprawia cię w dobry nastrój i której niczego nie brakuje.

Miłe wspomnienia wywołuje u mnie kilka ksiażek.Jak "Kosogłos" czy "Jutro"







2 komentarze: