wtorek, 10 listopada 2015

*1 Czytelnicze Pogaduchy


Stwierdziłam że zacznę nową serię "Czytelnicze Pogaduchy".Seria ta będzie polegała na luźnych wspólnych pogaduchach.Będę odpowiadała na jakieś wasze ciekawe pytania,będę mówiła na bieżąco co u mnie,jakieś opinie na dany temat.Chciałabym stworzyć pomiędzy nami taką większą więź.Nie jak bloger z czytelnikiem,ale coś więcej.Jak dobrzy kumple czy kumpele :D Sądzę że to będzie bardzo pozytywna seria,ale to zależy od was czy ona zostanie z nami na dłużej :) Ja z miłą chęcią będę ją tworzyć jeśli wam się spodoba :) Bardzo cieszę się z każdego komentarza i pozytywnego i nie do końca.Komentarze pozytywne motywują do dalszej pracy jak i te troszkę negatywne motywują,wiem dzięki nim co wam się podoba,a co może powinnam poprawić.A ta seria mam nadzieje zbliży nas do siebie jeszcze bliżej :) Ten post to taka zapowiedź.Pojawiać się będą raz w tygodniu :) Będą taką niespodzianką,bo nie będą miały określonego dnia.Następny będzie już typowym postem z serii "Czytelnicze Pogaduchy".Zobaczycie o co mi chodzi :) Bo nie umiem tego do końca opisać.To trzeba zobaczyć...♥

2 komentarze:

  1. Ohh Super! To ja mam pytanko czy na twoim blogu beda tylko rzeczy dotyczące ksiązek czy coś jeszcze?

    OdpowiedzUsuń